رئیس کل محاکم تهران از ۲ مجتمع قضایی بازدید کرد 

20:06 - 28 دی 1402
کد خبر: ۴۷۵۵۳۲۷
رئیس کل محاکم تهران از ۲ مجتمع قضایی بازدید کرد 
رئیس کل دادگاه‌های عمومی و انقلاب تهران در بازدید از ۲ مجتمع قضایی شهید صدر و عدالت ، از تلاش پرسنل مجتمع‌های قضایی در خارج از وقت اداری به‌ویژه در روز‌های تعطیل قدردانی کرد.

خبرگزاری میزان - ربیع‌الله قربانی، رئیس کل دادگاه‌های عمومی و انقلاب تهران در راستای سیاست‌های تحولی محاکم و حضور مستمر و جهادی همکاران در مجتمع‌های قضایی تهران در روز‌های تعطیل، از ۲ مجتمع قضایی شهید صدر و عدالت بازدید کرد و از نزدیک در جریان آخرین تلاش‌ها و زحمات پرسنل قضایی و اداری قرار گرفت. 
 
رئیس کل دادگاه‌های عمومی و انقلاب تهران در جریان این ۲ بازدید از تلاش مضاعف و دلسوزانه پرسنل مجتمع‌های قضایی در خارج از وقت اداری به‌ویژه در روز‌های تعطیل تشکر و قدردانی کرد.

رئیس کل محاکم تهران در گفت‌وگوی چهره‌به‌چهره با همکاران این ۲ مجتمع، مسئولیت‌پذیری و تلاش بی‌وقفه آنان را امری قابل تحسین دانست و با قدردانی از زحمات خالصانه همکاران، تلاش در رفع کاستی‌ها و کمبود‌ها را یک وظیفه مدیریتی دانست و ابراز امیدواری کرد که بتوان در این راستا گام‌های موثری برداشت. 

برخی همکاران قضایی و اداری شعب در مجتمع‌های قضایی تهران به‌صورت خودجوش در خارج از ساعات اداری و حتی در روز‌های تعطیل در محل کار حاضر می‌شوند و در ارائه خدمت رسانی بیشتر به مردم تلاش می‎‌کنند.

انتهای پیام/

 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *